Продавець ВСЕ ДЛЯ ПЛИТКИ розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
118 відгуків
"ВСЕ ДЛЯ ПЛИТКИ" - Виробництво Ревізійних Люків
+380 (99) 467-19-65

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін Кожен покупець має право протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з будь-якої причини йому не підійшов (крім виробів виконаних на замовлення за вашими розмірами). Обмін товару здійснюється відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”. Умови обміну чи повернення товару: З моменту покупки не минуло 14 днів. Товар без ознак використання, збережений товарний вигляд, без пошкоджень, у комплектації. Необхідно пред’явити: – документ, що підтверджує придбання товару (чек, накладну, акт); паспорт чи інший документ, що підтверджує особу; Товар з недоліком, дефектом підлягає заміні або поверненню згідно з висновком сервісного центру в тому випадку, якщо такий недолік заявлений Вами сервісному центру протягом гарантійного терміну на товар і якщо такий недолік виник з вини виробника товару і не підлягає усуненню. У цьому необхідно пред’явити вищезгадані документи. Оскільки ініціатором повернення є Покупець, витрати за відправку товару назад оплачуються Покупцем, крім випадків повернення товару, що не відповідає замовленню або товару неналежної якості. У випадках, якщо доставка не оплачена або вказана оплата післяплатою, ми не отримаємо посилку, вона повернеться Відправнику. Повернення коштів протягом 3х робочих днів карту покупця. У яких випадках гарантія не надається? наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб; порушення правил використання; випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом); пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відносиння або використання наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами. Є питання? Зв’яжіться з нами зручним для вас способом Наша Адреса: м. Буча, вул. Горького 8, оф.3 тел. +380 (99) 467-19-65

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner